Circuits 2015







EN BREU TOTA LA INFORMACIÓ DE TOTS ELS CIRCUITS 2016 !!!!




































L'edició 2015 tindrà 2 sortides:

* 1ª Sortida Femenina: 10:30h
* 2ª Sortida Masculina : 10:50h


Els circuits de la primera i segona sortida son els mateixos, però separats 20 minuts per tal de que les competidores femenines puguin disputar una bona part de la prova amb el circuit "net" de participants. Es mantenen els circuits de les edicions anteriors, amb l'única variació de les zones de sortida i meta, per tenir-les en una única zona conjuntament  amb boxes, per tal d'afavorir un millor seguiment pel públic assistent, i també garantir més amplitud.

Primera Cursa a Peu: 5 km (1 volta)

La sortida és tocant a boxes, i s'inicia fent una volta per asfalt al recinte del parc tecnològic per, després d'aproximadament 1,5km, agafar la vora de la riera de Sant Cugat. Es travessen dues passeres de la riera de Sant Cugat i després d'uns 1200 metres de terra compacta agafem el carril bici (cimentat), tocant a la carretera de Cerdanyola-Sant Cugat. Es fa un petit bucle d'anada i tornada i tornem cap a Cerdanyola per arribar a boxes.
Fes click sobre la imatge per fer-la més gran

Primera Transició (T1)
En color groc es pot apreciar com s'arriba a la zona de boxes des del carril bici i després d'agafar la bici a boxes, en un carril i mig d'amplada s'inicien els 20km de bicicleta en direcció St. Cugat.
Fes click sobre la imatge per fer-la més gran

Al sortir de boxes hem de fer un tram de 200m d'enllaç amb el circuit de ciclisme que farem 2 vegades, per completar els 20km. Cal destacar que tot el circuit (incloent els trams d'enllaç a l'inici i final de la bicicleta) és a doble carril i asfalt nou.


Circuit de Bicicleta de carretera: 20 km (2 voltes)

Uns circuits molt amples i molt segurs. Doble carril per a cada sentit amb mitjana de ciment, circuit completament tallat al trànsit i amb rotondes de gran diàmetre per facilitar el seu pas.

El recorregut s'inicia des de la rotonda del Parc tecnològic i es circula en direcció Sant Cugat. En arribar a la rodonda del Sincrotrò es fa un gir de 90º cap al tram amb més pujada en direcció a l'UAB. Es fa una incursió en el campus de l'UAB, començant per una exigent pujada de 250m al 12% que farà les delícies dels mes escaladors. Després de fer aquesta forta pujada es passa per davant de la facultat de medicina, per la vila universitària i baixem per la zona de l'Applus per enllaçar de nou amb la zona del parc de l'Alba - Sincrotró.

La baixada des de l'UAB cap al Sincrotró és la part més ràpida del circuit, i un cop agafem de nou la carretera de Cerdanyola a Sant Cugat, és pràcticament pla i es pot rodar molt ràpid. La tornada cap al parc tecnològic és també molt ràpida i només té una petita pujada d'uns 50m al 5%.

L'amplitud de la carretera permetrà rodar cómodament en grup, fer avançaments amb total seguretat. El desnivell positiu acumulat en els 20km és de 200m
Fes click sobre la imatge per fer-la més gran

Altimetria del circuit: 94m per cada volta de 9.5 km


Segona Transició (T2)

Al fer el pas per la segona volta, entrem a l'avinguda del Parc Tecnològic i baixem de la bici, al fer l'entrada pel mateix lloc per on s'entra al final de la primera cursa a peu, el box queda compensat. Sortim corrent pel lateral superior de boxes per encarar la zona de la linia de sortida (paral·lela a la recta d'arribada) i coincidir amb part del circuit de la primera cursa a peu.
Fes click sobre la imatge per fer-la més gran


Segona Cursa a Peu: 2,5 km (1 volta)
El segon segment de la cursa a peu es exactament igual que el de la edició 2013  (igual que una gran part del primer segment de 5km però també en sentit contrari). Un cop deixem la bicicleta, agafem el carril bici direcció St. Cugat i en arribar a la rotonda del sincrotró, baixem direcció Collserola per anar bordejant la riera en direcció al parc tecnològic, a on està situada la meta (en la zona al costat del parking principal, en una àmplia recta).
Fes click sobre la imatge per fer-la més gran


En aquest mapa amb imatges per satèl·lit es pot apreciar amb més detall la zona d'aparcament, amb capacitat suficient per cobrir tots els cotxes dels participants de la prova. Tot concentrat en un espai molt proper, per facilitar la logística del participant i fer més còmode l'estada dels acompanyants. Cal destacar que es pot abandonar el parking en qualsevol moment de la prova, doncs no es creua amb cap zona del circuit.
Fes click sobre la imatge per fer-la més gran